Idealne na drugie śniadanie, ale i na pierwsze. Na kolację zresztą też. A jak masz ochotę to nawet i na obiad. Zachęcające, kolorowe, różnorodne, zdrowe, szybkie, z wyjątkowymi dodatkami. Zrób sobie taki koktajl jaki najbardziej lubisz, dobierz ulubione składniki i ciesz się smakiem zdrowia. Może zainspirują cię moje propozycje?  
Obłęd. Połączenie jarmużu i gruszki już wywołuje u mnie ekscytację i nawilżanie się pewnych części ciała – tych odpowiedzialnym za spożywanie pokarmów, czyli w górnej części, jakby ktoś miał wątpliwości. Ślinę się strasznie, bo to bardzo dobre!
Grajmy w zielone! Też gruszka, ale za to ze szpinakiem. Wypas i samo zdrowie. Wsparcie w odchudzaniu. Babka płesznik zadba o naszą przemianę materii, a młody jęczmień to źródło witamin i składników mineralnych, bardzo bogaty w błonnik, więc wspomaga nas w procesie odchudzania. Cały czas na diecie nie? :)
Ten kolor powala! Moja ukochana kasza jaglana, świeża mięta i imbir. Marchewka i jabłko. Idealny i pożywny. Fajnym dodatkiem jest też sok z cytryny oraz bogaty we właściwości olej lniany. Moja ulubiona mieszanka! 
To jest dobry wybór na śniadanie. Owoc może być dowolny, jednak najbardziej pasuje banan. Jak dodamy szczyptę cynamonu i imbiru to ciężko się oprzeć temu połączeniu. Na szczęście nie ma powodów do zmartwień – to fajna dawka białka. Dzięki nasionom chia dostarczymy do organizmu cynk oraz błonnik i uodpornimy się przed jesienną deprechą. Pijmy więc!

Co za mieszanka! Dziwne, to dziwne, ale potwierdzam, że smaczne. Cukinie z przyjemnością dodaję do ciast, więc czemu nie stworzyć z niej wspaniałego koktajlu? Brzoskwinia dopełnia całości, a młody jęczmień – wiadomo nasz przyjaciel w odchudzaniu :) Enjoy!